Pauză de gânduri

Ikar fără chip September 15, 2011

Filed under: Graphème — elenabejinariu @ 12:00 pm

Ceara ta nu-i și a mea
Ikar,
zburai spre soare
când eu coboram.

M-am aruncat în tine
ca să nu cazi
ți-am cântat și ți-am dat lauri.
Dar, pe partea cealaltă
am găsit ceara.

L-am rugat să-ți dea aluminiu
sau o elice…
te-ar fi putut duce,
m-a dus în El.

Știi ce făcea,
Ikar?
Râdea de ceară,
zicea că nu-i de tine.

Și eu râdeam, Ikar!
Mă întreb cum de am putut!?
Căci, pe dos,
ceara nu-i decât o linie.

 

Leave a Reply

