Pauză de gânduri

vi(sare)sul peste univers? October 19, 2011

Filed under: Cu sau Fără Rost — elenabejinariu @ 7:54 am

Am o săptămână de când visez, ba că mă bat cu rușii (într-un adevărat război, pe care inițial îl câștig, ca să mă trezesc, apoi, înconjurată de rusnaci, care nu par a fi foarte veseli de performanțele mele anterioare), ba că mă confrunt cu o invazie extraterestră (pe care o răpun, dar, iarăși, finalul e al lor și mă căsăpesc binișor), iar ultimul vis, cel de aseară era cu un om. În sfârșit un om, ca mine, bine poate mai în forță, de a putut să-mi taie gâtul, dar acum se pare că eu am câștigat, că trăiam și țipam că soluția justă ar fi ca  fiecare să plătească în funcție de faptele sale, în fața justiției.

Ceea ce e mai frapant e faptul că toate visele au fost atât de reale, încât îmi vine să mă întreb, dacă noaptea eu nu dorm și în altă parte a universului mă lupt și fac toate astea? Dacă am ajuns la un nivel în care cunoștiința mea, e atât de puternic conectată în timp și spațiu,  încât trece peste barierele universului și-mi trimite semnale din altă parte? Ori e subconștientul afectat zilnic de tot felul de blestemății care nu-și mai găsesc spațiu de emisie la ora 5 p.m. și intră și după 7 p.m. sau 8?

Mi-am zis să nu mă mai uit la televizor, dar, într-un fel sunt obligată, de ”forțe exterioare” să o fac, așa că sper ca subconștientul sau conștiinta mea să citească ce scriu și să-mi răspundă clar ce vrea, ori poate să mă lase să dorm liniștită.

Pe de altă parte aș putea lua de bună ideea unui taximetrist, care mi-a spus că ”se întâmplă ca, dacă nu te închini o perioadă lungă de timp, să visezi urât, așa că roagă-te și o să vezi că o să visezi frumos!” asta după ce înainte îmi spusese că o să am o zi frumoasă, că ”dacă visezi război, sau că te bați, o să ai o zi plină de noroc și fericire!” Asta-i o superstiție, iar dogma creștină parcă nu le acceptă, se cam bat cap-n cap una cu alta, domn’ taximetrist.

Măcar dacă aș visa niște metode prin care să nu mai mă doară gâtul sau să  scap de mucus…

 

Leave a Reply

