Pauză de gânduri

”Ți se pare ciudat dacă te-am întrebat: ”cum o simți”?” November 2, 2011

Filed under: Concerte — elenabejinariu @ 8:56 am

Am fost la concertul trupei TRAVKA, de acum două săptămâni, cu ce am rămas în minte după ce am plecat a fost melodia ”cum te simți”, de fapt, remixul pe care l-am auzit de la o gașcă de băieți.

Pe scările ce duc la club, trei rockeri fumează scoțînd balonașe de fum care se ridică în negura nopții. Altul, cu chip de Iisus, gonește pe scări, aproape lipindu-mă de perete. Coada de la intrare nu este foarte mare, doar banii alunecă greu din mîinile tinerilor în cele ale încasatorilor.

Clubul golaș, prinde viață în jurul ore 23:00, cînd băieții urcă pe scenă, în timp ce numărul rockerilor crescuse înzecit. În fața scenei stau cot la cot, fanii trupei, cîțiva adolescenți și adolescente cu frizuri emo, și iubitorii de pogo. Însă după primele trei piese lumea s-a ridicat de la mese și s-a alăturat grupului din centru’.

În partea stîngă a scenii un tînăr stă nemișcat și se uită doar la toboșar, restul trupei, cei din jurul său, dispar. Îi scînteiază privirea de fiecare dată cînd urmează un acord puternic, și tresare la fiecare sfîrșit de melodie, ca trezit din vis.

Un cuplu se iubește mai mult ca oricînd, în întunericul ultimelor rînduri. El, un tînăr trendy, cu un fular atîrnat chic la gît și cu cămașa încheiată intenționat greșit, ea blondă și creață, natural, cu tocuri de 10 cm., într-o rochie scurtă roz. O pată de culoare și de “altfel” în tot negrul clubului.

“Tipul din spatele tău te place, nu vrei să fii cu el, cum  te cheamă?”se aude strigătul răgușit al tînărului cassanova, care și-a lăsat creața roză pe mînile prietenilor lui, în timp ce încerca să-i cupleze cu fetele de lîngă el. Așa Valentina, Cătălina și Raluca au făcut cunoștiință cu Ionuț, Vlad și Bogdan, dar, fără succes. Ele au venit pentru băieții de pe scenă, nu pentru cei din fața ei.

Primele acorduri ale melodiei ”cum te simti”, publicul începe deja să fredoneze, cuplul roz-cassanova, continuă mîngîielile și unduirile din coapse, un rocker cu părul pînă la coate, se uită a scîrbă, strîmbă din nas, mai trage un gît de bere și pleacă într-o secundă din spatele lor. Ceilalți prieteni din gașca tînărului îi cîntă blondei la ureche: ”Ți se pare ciudat dacă te-am întrebat: ”cum o simți”?” și rîd în hohote ce acoperă muzica.

Pauză de apă pentru solist, la baie e liber, și încercarea de a fi în siguranță în ea eșuează. Zăvorul de la intrarea principală a fetelor, este inutilizabil, așa că ușa rămîne deschisă. Două cabine cu uși îngălbenite, amîndorura le lipsesc clanțele, mai bine îmi amîn vizita la baie, pînă acasă.

După o oră jumătate de TRAVKA, scena rămîne goală, doar o amintire a ceea ce a fost acum cîteva minute, în dreapta ei, unde băieții își trag sufletul. “Te-am urmărit tot concertul, îmi dai mie bețele tale, te rog?”spune tînărul cărui încă îi scînteiază privirea. Ceva mai încolo, trei fete se duc la George și-l roagă: ”Nu vrei să faci cu noi o poză de facebook?”

 

Leave a Reply

