Pauză de gânduri

nimicul e presetat November 13, 2011

Filed under: Graphème — elenabejinariu @ 6:43 pm

Zilnic visăm la ceva ce ne este îndepărtat, și greu de cuprins în două cuvinte. Sperăm că norocul e undeva după colț și ne așteaptă nepregătiți, ca surpriza și bucuria să fie cu mult mai mari. Ne trezim dimineața și ne facem schematic o listă cu lucrurile pe care trebuie să le realizăm, ora și încă un obiectiv doborât. Ne zbatem pe uscat ca niște viermi în sânge, năzuim mereu la altceva. Oare Dumnezeu ne mai știe câți suntem? Oare ne mai știe cum ne cheamă sau ne-a dat nume de cod: Albastru 2.563.875.780.003.898.007, sau poate Roșu 909.030.869.098.452.006, ori numai el știe cum.

Căutăm în reguli și canoane perfecțiunea, cum să fie ceva perfect? Nu suntem noi imperfecți, la fel ca toate lucrurile ce ne înconjoară? La un moment dat se spunea că trăim pentru că așa vrea El, ca să ajungem să atingem perfecțiunea, acum nu știu ce se mai crede. Probabil nimic, trăim ca să nu facem nimic.

Cum am apărut, cum ne pierdem, a cui viață trăim? Câteodată îmi pare că am fost setată prost din fabrică, afișajul s-a oprit la 6 prieteni, și la câteva locuri pierdute de hăți. Cred că a fost o părticică mai mică decât un grăunte de nisip, așa de mică încât nu se apropia nimic de ea. Până când voința ei era așa de mare că a călătorit prin spațiu până la prima părticică altfel. S-au răspândit peste tot, voința lor era de nestăpânit așa că a apărut El, și lumea, și oamenii, și tot ceea ce a existat și există.

La mine voința n-a voit să-mi dea mai multe, m-a învățat cu puțin, mi-a zis să nu irosesc nimic, și să nu-mi pierd capul în prostii. Să fac voința-mi să crească mai mult decât mi-a fost dat, și să caut, să o tot caut pe adevărata. Dacă tot n-am găsit-o, o să mă mai gândesc de unde să o găsesc, că la mine a fost setată pe minus și trebuie să mă întorc după ea.

Zilnic cronometrul nu ne iartă nici o secundă, fugim cu listele agățate de gât, dar nu ne uităm niciodată la dată, voința e în trecut, mai găsești-o dacă poți.

 

2 Responses to “nimicul e presetat”

  1. G. Says:

    Pune-o si pe Tina la numar sa fie 7 prieteni!
    TSI! :*


Leave a Reply

