Pauză de gânduri

Doi candidati pentru functia de rector la “Cuza” February 1, 2012

Vineri, 3 februarie a.c. cele aproximativ 900 de cadre didactice si de cercetare titulare si reprezentantii studentilor din Senat si Consiliile facultatilor vor alege rectorul prin vot universal direct si secret. Doi candidati si-au depus candidatura pentru functia de rector a Universitatii “Alexandru Ioan Cuza”(UAIC), din Iasi, este vorba despre prof.univ. dr. Vasile Isan, actualul rector al UAIC, si conf.univ.dr. Stefan Cojocaru, cadru didactic la Facultatea de Filosofie si Stiinte Social Politice, de la UAIC.

“Am luat decizia de a candida abia in ultima zi, deoarece mi-am luat un timp pentru a analiza rezultatele alegerilor de la Senat si mi-am dat seama ca exista in universitate multe persoane care sunt predispuse unei schimbari,  iar eu cred ca pentru a se schimba ceva trebuie sa se schimbe perspectiva, viziunea, lentila de deasupra Universitatii “Cuza”.  Candidatura mea este o surpriza pentru toata lumea deoarece este o decizie personalape care am luat-o in urma analizei de care spuneam. Daca vreau sa vin cu o viziune diferita de cea de pana acum, trebuie sa vin si cu un management diferit in care cei din universitate sa ia parte la decizii. De aceea in perioada urmatoare voi avea mai multe intalniri cu cadrele didactice din fiecare facultate in parte, ca la final programul managerial sa fie o productie colectiva a tuturor celor din universitate” a declarat conf.univ.dr. Stefan Cojocaru, candidat la functia de rector al UAIC

Vineri, 3 februarie a.c. se face alegerea rectorului, iar pe 9 februarie a.c., la ora 12.00, in sedinta Senatului actual se se vor valida alegerile, la propunerea Comisiei Electorale Centrale. Pe 9 februarie la ora 15.00, se intruneste noul Senat, care alege presedintele Senatului si stabileste comisiile de specialitate.

 

Leave a Reply

