Pauză de gânduri

Cinci luni in Liege. July 4, 2012

Filed under: Erasmus - Liège — elenabejinariu @ 6:16 pm

Da, astăzi am primit scrisoarea oficială de accept la Universitatea din Liege. Nu sunt nici foarte entuziasmată, nici posacă (aşa cum îi place lui Ştef să-mi spună), ci mă cuprinde o uşoară îngrijorare. În ceea ce priveşte chiria, depărtarea de cei de aici şi acomodarea cu limba, căci oamenii sunt tot oameni (ori mă înşel?).

Oricum sunt încântată şi pe de o parte abia aştept să cunosc poporul belgian, am evitat formula “să-i cunosc pe belgieni” e de înţeles de ce. Pe de altă parte, plec cu unele concepţii:

  • sistemul lor de învăţământ este mai performant, mai corect şi mai drept decât al nostru;
  • belgienii sunt ursuzi;
  • e îngrozitor de scump (la banii pe care nu-i am).

Dar totul va fi super bine.🙂

 

Leave a Reply

