Pauză de gânduri

I met with my buddy September 15, 2012

Filed under: Erasmus - Liège — elenabejinariu @ 1:12 pm

Ziua de ieri și seara trecută a fost obositoare, chiar epuizantă. M-am întâlnit cu cei din ESN Liege, m-am împrietenit cu o fată din Finlanda și am cunoscut foarte mulți spanioli. Dar, mi-a plăcut ziua de ieri 🙂 … și berea 😛 .

Am vizitat orașul, am aflat mici povestioare despre unele monumente, o să vin cu poze- într-o zi- și o să exemplific :D. Am văzut un film draguț, într-un fel s-ar fi potrivit multora de la noi. Filmul se numește ”Mobile Home„ sau ”La maison mobile” nu știu sigur cum e trecut, dar fiind în franceză cred că varianta a doua. Pe scurt, un inadaptat cu înclinații muzicale își dă seama că dacă rămâne cu ai lui în sătucul lor (acţiunea să petrece undeva lângă Liege) își ratează viața, așa că se decide să călătorească în lume întro rulotă.

Filmul nu e genial, sunt și părți comice, și lucruri care dau de gândit, spre exemplu, cât de departe merge globalizarea şi ce ascunde ea? Și plec de la faptul că în film, tatăl lui Simon-inadaptatul- învăţă limba chineză în timp ce îşi construieşte garajul/o anexă. Ideea e că omul repeta ca un papagal “bună-ziua, mulţumesc, ce mai faci?” în timp ce băga şuruburi cu bormaşina.

În final, Simon pleacă în lume, aşa idilic, la apus de soare, fără să-l omoare vreun ţigan.

Aseară a fost prima petrecre Erasmus din anul acesta şi m-am întâlnit cu sponsorul meu, o tipă foarte drăguţă 🙂 .

Spuneam că sunt zilele Waloniei şi sunt concerte, am stat puţin la unul întro piaţă unde nu se îngrămădea lumea şi mi-am dat seama de proporţiile rockului francez. E ca şi cum te-ai trezi dimineaţa şi de lângă tine, o voce de monstru îţi spune “Je t’aime!”. :)) =))

Dar voi merge să-i ascult şi în această seară, cred că o să înceapă să-mi placă vocea franţuzească. 😉

 

Leave a comment