Pauză de gânduri

În tricou și-n șlapi. September 21, 2012

Filed under: Erasmus - Liège — elenabejinariu @ 3:00 pm
Tags: , , , , , ,

Durée d’ensoleillement: 0 . Nu l-am văzut astăzi şi se pare că nici în zilele următoare nu o să-l văd, din păcate. Fiinţa friguroasă care iarna (în România) doarmea sub plapumă (când era foooarte frig) cu ciorapii în picioare și avea câte 3 rânduri de haine, tot iarna, (ehh şi uneori primăvara :”> ) trăiește sub nişte nori tare răutăcioşi. Şi după o vară excelentă, cu muuult soare, mă trezesc în imposibilitatea să-l văd, fără să mai vorbim de a mă încălzi sub razele lui.

Dar, dacă o să se descopere o planetă foarte foarte aproape de soare, pe care viaţa ar fi imposibilă, eu mă duc acolo, cu toate riscurile, măcar să devin cenuşă și nu un sloi de gheaţă. Oricum sunt sigură că eu şi urmaşii, urmaşilor, urmaşilor mei (că aşa a zis Ştefan) vom fi o nouă specie de extratereștri ai soarelui.

Nu, încă nu dorm cu ciorapi în picioare, ba mai mult, în pijamale 3/4 :)) Dar soarele, soarele, tot îmi lipseşte. Într-o săptămână nu a fost o zi în care temperatura să treacă de 25 de grade. Şi acum stau şi mă întreb: “de ce mi-am luat atât de multe tricouri?!” Cel mai probabil ca să car ca proasta 30 de kg de bagaj, doar nu am plătit degeaba 25 de euro pentru bagajul de cală.😀

Mi-e dor de norii simpatici de acasă, care-l lăsau pe Domul Soare să se arate. Abia aştept să văd cât de caldă e marea lor, dar tare mă tem că o să fac hipotermie numai când o să-mi bag picioarele. :))

Vis-a-vis de stradă, tatăl și cu fiica lui negresă stau pe bordură în tricou și în șlapi. Oare ei în Tunisia, ori Algeria, ori Maroc, sunt precum niște baterii uriașe care stochează energia solară? Nu știu, dar zău că aș da o fugă pe la ei.

 

Leave a Reply

