Pauză de gânduri

Pe scurt October 16, 2012

Filed under: Erasmus - Liège — elenabejinariu @ 3:51 pm
Tags: , ,

De când nu am mai scris am făcut lucruri de care sunt mândră😀 :)) . Deşi pare o copilărie pentru mine este o mare realizare că m-am dat în roata din parcul de distracţii. Mi-a fost într-atât de frică încât am stat jumătate din timp cu ochii închişi, paralizată în scaun🙂 Dar la final pot spune că mi-a plăcut şi că data viitoare voi încerca să văd mai mult😀.

Am băut peket aici dar nu este atât de bun pe cât îi este renumele, are gust de apă (chiar dacă apa e insipidă) şi e la fel de tare ca… apa. Bine, nu chiar ca apa, dar nu e deloc alcoolic, asta e clar, aşa că a mers mai bine berea 😀 .

Aaa, lucrurile oficiale se desfăşoară aici invers proportional vitezei lui Felix. Am aşteptat 2 săptămâni să-mi semneze contractul de studii modificat, deşi totul era în regulă. Şi o să mai aştept o săptămână ca să pot să-mi accesez materialele de curs de pe myULG!

Şi lucrurile de care-s mândră e doar un lucru, mirificul meu act de bravură :)).

Vremea este aşa cum se ştie. Minunată :D! Dovadă imaginea ~x( .

à tantôt🙂smile bisou!

 

Leave a Reply

