Pauză de gânduri

Cu banii pe masă October 26, 2012

Filed under: Erasmus - Liège — elenabejinariu @ 1:20 pm
Tags: , , , ,

Nu cred că era mai mult de un euro, n-am verificat, dar m-am simţit ca întrun experiment. Am împins monezile către marginea băncii şi am început să caut camerele de luat vederi. Nu am văzut niciuna, aşa că am ales să cred că i-a uitat cineva acolo. Data viitoare nu mai ajung cu 25 de minute înainte de începerea cursului. Banii au rămas acolo, nu ştiu pentru cât timp, şi încă nu ştiu dacă am fost sau nu un cobai.

Astăzi am adormit în bibliotecă:)) nu mă pot abţine să nu râd. E pentru prima oară când mi se întâmplă să adorm în spaţiul public.

Cel mai “coool” mi se pare faptul că visam că era ziua şi că vorbeam cu Freud despre conceptele pe care le-a împrumutat Bateson din teoria sa pentru teoria comunicării. :))

Nu ştiu dacă m-au trezit Freud şi Bateson sau al şaselea simţ, dar e bine că am ajuns la curs puţin înaintea profesoarei.

Pe 1 şi 2 Noiembrie iar e închisă Universitatea şi nu, nu-mi place cum “cade” vacanţa asta😦 .

 

Leave a Reply

