Pauză de gânduri

Liège, 00:00 January 21, 2013

Filed under: Erasmus - Liège — elenabejinariu @ 11:05 pm
Tags: , ,

În cele peste patru luni cât am colindat orașul ăsta vechi și cernit nu am găsit niciodată sentimentul de aseară. Fără să vreau, și cu bună voință, s-a înverșunat în mine și îmi roade din fiecare colț de creier.

Dacă, până la urmă, nu am văzut tot ce era de văzut și nu am făcut nimic din ceea ce trebuia să fi făcut? Iată, pozele pe care le-am prins cu sufletul îndoit de vina neștiinței și a fricii. O frică din aceea ce nu te lasă să fugi, care te face ghemotoc și te umple de sânge și de bale.

Nu este decât o stradă necunoascută, cu o casă ștearsă din amintirea socială. Un hârb frumoas în urâțenia-i dărăpănată.

Nu este decât un fum care te gâdilă și te lasă ca o iubire nesinceră.

Nu este decât zăpada care scârțâie sub picioare.

La capătul orașului, stă păzitorul bunelor și relelor.

Domnule,

Să-ți fie condensul ușor!

SAMSUNG SAMSUNG SAMSUNG SAMSUNG SAMSUNG SAMSUNG SAMSUNG SAMSUNG SAMSUNG SAMSUNG SAMSUNG SAMSUNG SAMSUNG

 

2 Responses to “Liège, 00:00”

  1. Poate ai nevoie de alti romani, pentru a te simti mai aproape de casa.


Leave a Reply

