Pauză de gânduri

Sunt casnică și înotătoare de performanță February 24, 2013

Stephanieeu virtual mi-a spus că a trimis o scrisoare unei rețele sociale, de care nu mai auzise, prin care îi cerea să-i șteargă numele și celelalte date ce o făceau recognoscibilă. Adminii i-au răspuns în 15 zile și au anunțat-o că au făcut întocmai. La o a doua căutare pe Google, Stephanie nu mai există pe nicio altă rețea, în afara Facebookului.

Numele meu, asociat adevăratei eu, apare pe rețeaua Linkedin. Nu țin minte să-mi fi făcut cont aici, cert este că nu-mi amintesc niciun id și nicio parolă de acces. În plus, nu am primit pe niciuna din adresele mele de email notificări din partea Linkedin. Dar, iată ce frumos au scris aici:

Security

Personal information you provide will be secured in accordance with industry standards and technology. Since the internet is not a 100% secure environment, we cannot ensure or warrant the security of any information you transmit to LinkedIn. There is no guarantee that information may not be accessed, copied, disclosed, altered, or destroyed by breach of any of our physical, technical, or managerial safeguards.

You are responsible for maintaining the secrecy of your unique password and account information, and for controlling access to your email communications at all times.

How to contact us

If you have questions or comments please send them to us here or contact us at:

LinkedIn Corporation

Attn: Privacy Policy Issues

2029 Stierlin Court

Mountain View,CA 94043

USA”

Sublinierile îmi aparțin. Este cert că există posibilitatea de a-i contacta și de a-i întreba de ce apar aici. Însă, la ce ar folosi când ei se laudă că „Over 200 million professionals use LinkedIn to exchange information, ideas and opportunities”. Zău că ai fi nebun să pleci de la ei. Ei care îți fac un serviciu în a te pune alături de profesioniști. Ei care îți spun, ca unui copil mic, că trebuie să fii foarte atent, căci pe Internet nimic nu este 100% sigur. Ohh, simpaticii de ei, mi-au cucerit inima.

Trecând peste asta, mai amuzant mi se pare faptul că primul rezultat întors de Google la căutarea „Elena Bejinariu” este acesta:

Adică asta sunt EU în lumea virtuală?elena.nu.s.eu

Sunt o femeie casnică, care a terminat Liceul Energetic nr. 6, din Timișoara. Sunt căsătorită cu Mirel, am o fiică, pe care o chemă Alexandra, două nepoate (una singură ce are două profile de facebook) Diana Maria și Dia Niss, și un nepot: Angelo Lucian. Sună ciudat: îngerul lumină. Dar, până la urmă e copilul surorii mele/a fratelui meu, care, oricum, nu-mi este nici soră, nici frate.

Cealaltă tiză este o înotătoare americană. În acest caz, locuiesc în Las Vegas și am 25 de ani (virtual sunt ceva mai bătrână ). Cel mai bun timp 01:06.61 l-am scos la 100 de metri fluture, în 2011, în Canada. La vară, în Vamă, numai fluture o să fac, astfel, sigur, nu o să mă înec, așa cum aș face-o de alt fel.

Lăsând celebritatea la o parte, celelalte rezultate sunt despre blog, despre stagiatura de la Departamentul MEDIA de la UAIC, despre articolele și interviurile publicate pe ici, pe colo, contul de Twitter, cel de Google+ și canalul de Youtube.

Aș mai avea o pagină de hi5 (Doamne mă ferește! Nu sunt eu.) și alta pe ROCKSPACE (Sună foarte bine).
Până la urmă ce fac cu celelalte Elene Bejinariu, câte ‘or mai fi pe glob?

 

Leave a Reply

