Pauză de gânduri

Reguli de bun simț, la coadă. March 19, 2013

Filed under: Tehnici Mediatice — elenabejinariu @ 1:02 pm
Tags: ,

Astăzi am fost și am ridicat două colete de la Oficiul Poștal nr. 3 Iași, cel din Podul Roș. Pe lângă fatul că scrisorile au ajuns acolo de pe data de 12 martie, iar avizul l-am primit pe 18, mi-am dat seama că oamenii trebuie învățați cum să stea la coadă. Iată, în opinia mea, câteva reguli de bun simț.

Regula nr.1: Se formază un singur șir indian, vertical, în care distanța dintre două persoane nu poate fi mai mică de 0.5 metri.

Regula nr.2: Nu vă băgați în fața altcuiva, acest lucru va duce inevitabil la ceartă, chiar încăierare, ceea ce înseamnă o mai mare pierdere de timp și resurse.

Regula nr.3: Așteptați-vă rândul, nu întrebați peste umărul celui din față cât costă un timbru, întinzând mâna cu bani către ofițerul poștal.

Regula nr.4: Nu vă așezați direct lângă ghișeu, motivându-vă lipsa de respect cu scuze penibile.

Regula nr. 5: Nu îl enervați pe poștaș, gândiți-vă la cei care vor ajunge la el după dumneavoastră.

Regula nr. 6: Fiți respectuoși, spuneți „Bună-ziua” și la începutul, și la sfârșitul conversației.

Încercați măcar o zi să aplicați aceste șase indicații și o să vedeți că nici nu o să vă mai luxați piciorul, nici nu o să vă înecați cu mâncare.

 

9 Responses to “Reguli de bun simț, la coadă.”

  1. Intrebare: erau in general tineri ori batrani?

  2. Toate peste 50-60 de ani, doar un singur tânăr rom, care, spre surprinderea mea, s-a așezat la rând, ultimul.

  3. Ma refeream ca ei trebuie sa ofere respect, pentru a-l primi.

  4. Laura, treaba asta se intampla peste tot, din pacate. La spitale e si mai pronunantata. Oricat de mult respect ai oferi, cel care “se grabeste” nu va sti niciodata ca tu l-ai fi lasat inaintea ta daca iti cerea permisiunea si daca se mai si scuza. Oricum boala asta a nu-si va gasi niciodata remediul. Parca am fi in Romania, cum s-ar zice. :))


Leave a Reply

