Pauză de gânduri

Arhanghelii Robin and the Backstabbers April 7, 2013

Desăvârșit, ireproșabil, impecabil, excepțional, extraordinar, formidabil, ideal, perfect, minunat, superb, divin, și dacă mai aveți sinonime puteți completa. Așa a fost concertul băieților de la Robin and the Backstabbers.❤

Două ore încheiate de acorduri ce m-au purtat prin toate vămile sufletului și ale emoțiilor. E o mare onoare că muzica lor ne-a umplut de fericire, de zâmbete și de speranța că „data viitoare” o să fie în 3 minute.

Dacă acum trei săptămâni spuneam despre prestația Omului cu șobolani că a fost cea mai bună din câte am văzut până în acel moment, acum, Robin and the Backstabbers stau deasupra tuturor, pentru mult timp de acum încolo.🙂

În plus, am filmat piesa „Minciună mai mare nu am” de pe următorul album „Arhanghelsk”, dacă am înțeles eu bine.🙂

Link-ul de pe Youtube e în titlu și câteva poze.😛

 

Leave a Reply

