Pauză de gânduri

Piper în ochi September 11, 2013

Filed under: Cu sau Fără Rost — elenabejinariu @ 2:18 pm
Tags: , ,

M-am mutat în Păcurari și drumul spre Copou e cît se poate de urît. Nu numai din cauza șanțurilor și gropilor de pe toate străduțele, dar mai ales a celor care le sapă. Nu am crezut, și nici nu cred, cum că aș fi o Zîna Măseluță – sau un alt fel de zînă – și tocmai asta m-a făcut să mă gîndesc – după ce am auzit fluierăturile și glumele de șantier ale băieților de 40-50 de ani – că mi-ar trebui un spray cu piper.

M-am întors, pe jos, pe aceleași străzi. Prima știre citită a fost cea cu jurnalista violată în București, amenințată fiind cu cuțitul. Am mai scris aici despre coincidențe. Poate fi o coincidență că mi-am propus de astăzi să îmi cumpăr ceva cu care să mă apăr. Căci jurnalist nu mă numesc, iar de violatori încă nu mi-e teamă – bazîndu-mă pe faptul că în cel mai scurt timp o să-mi iau spray-ul- :)  Nu pot decît să-mi exprim regretul că jurnalistei i s-a întîmplat un lucru atît de groaznic.

Restul o să fie urlete de piper în ochi.

 

Leave a Reply

