Pauză de gânduri

Ora January 26, 2014

Filed under: Graphème — elenabejinariu @ 1:02 pm

O oră aici, o oră acolo,

Se face noapte și-i tîrziu.

Parcă aș bea o băutură

Și o țigară aș fuma.

De mîna ta se prinde fumul

Din ochiul meu se naște o EA.

E ora zece de pastilă,

La unșpe e de prins un crap

La miezul nopții umblă moartea

La unu, eu m-am deșteptat.

Te-am așteptat pînă la două

La trei mi-ai trimis mesaj

Eram cam beată pe la patru

La cinci mi te-ai băgat în pat.

La șase este somnul dulce…

Pe șapte am făcut amor

Pe opt, am omorît un chior.

La nouă am mîncat haldani

La zece aveam 20 de ani.

Cam pe la unșpe te-ai ascuns

D’abia la doișpe m-a durut.

După amiază a fost ușor,

Unu a zburat cu-n cor

La două am tras pe nas tămâie

La trei e ceaiul cu lămîie.

La patru, nu am mai putut…

Am știut că te-am pierdut.

La cinci, a doua zi, suna!

La șase mi-ai trimis lalea

La șapte, am așteptat în hol

La opt, n-am mai făcut amor

La nouă… totu-i terminat…

M-am aruncat, te-ai aruncat?

O altă zi s-a terminat.

 

Leave a Reply

