Pauză de gânduri

Astăzi mă abţin February 1, 2014

Filed under: Graphème — elenabejinariu @ 12:56 pm
Tags:

Astăzi mă abţin de la tine

Astăzi mă abţin să te sun

Astăzi mă abţin să cred că voi reuşi

Să fii ca şi cum nu eşti

Astăzi mă abţin de la mine

Astăzi mă abţin să consider că te iubesc

Astăzi mă abţin să-mi reuşească

Să nu te iubesc ca şi cum te-aş iubi

Astăzi mă abţin să-ţi vorbesc

Astăzi mă abţin de frică să nu mă rănească frigul de afară

Astăzi mă abţin să-ţi simt mirosul pielii

Prea adînc intrat în camerele porilor mei

Astăzi mă abţin să te văd aşa cum te arăţi

Astăzi mă abţin să-ţi pun piedici imaginare

Astăzi mă abţin să ştiu că nu-s unică

Şi am să mă iubesc aşa cum n-aş fi făcut-o odată.

 

Leave a Reply

