Pauză de gânduri

“No borders. No Nations” Day#1 July 3, 2014

Filed under: Rock Werchter 2014 — elenabejinariu @ 1:40 pm
Tags: , , ,

Pentru o Belgie foarte divizata, sloganul asta scrijelit la baza unui pod pare sa descrie destul de bine ceea ce se intampla la Rock Werchter.
Desi partea asta se trage mai mult spre Olanda, dovada ca peste tot auzi vorbindu-se olandeza sau orice fel de ghiveci de germana, olandeza si engleza eu ei.
Dupa vreo 3 km am ajuns in oras la un -foarte mult spus- magazin. Am cerut apa in franceza si tipa a chemat-o -probabil- pe mama ei spunandu-i ceva blablabla plus “french”. Am switch-uit in engleza. In “The HIVE” sunt inconjurata de corturi olandeze. Dintre ele doua mi-au atras atentia. Unul sub forma unei rulote cu un Iisus pus pe “geam” si un altul ridicat dintr-un singur bat, o constructie demna de un arhitect avangardist. Well, boys… cortul meu e aproape de perfectiune ^_^.
Dat fiind ca e foarte cald, belgienii dau apa moca pe strada, paharele tot acolo ajung:-/
Mai mult, jumatate de drum am fost urmarita de o vespie cu care am fost nevoita sa-mi impart mancarea.
Urmeaza Placebo si Metallica❤

 

Leave a Reply

